Jag kan :)

Ja ni har ju alla sett att jag klarade den muntliga tentan :)
Och även första arbetet som jag lämnade in i förra veckan klarade jag :)
Det gick inte riktigt lika bra som i förra kursen men iaf klart godkänt :)
Sen när jag åkte hem så bestämde syster och jag att jag skulle med henne till Coop på Torp, så jag hoppade av i Askum där hon plockade upp mig och så åkte vi och handlade. Fick iaf köpt lite mat :)
Nu försöker jag bara få tummen ur och duscha, sen får det bli sängen.
Är ju fortfarande förkyld och hostig så sova vore skönt.

Är sista föreläsningen i denna kursen imorgon och genomgång för hemtentan.
Och usch.. Den kollade jag på nyss.. Jag förstod inte mycket :P
Men men, ska allt gå bra. Har över en vecka på mig iaf. Och förhoppningsvis klarnar det på föreläsningen imorgon.
Efter föreläsningen ska jag hoppa av i Uddevalla och träffa Valeska :)
Fick ringa och förvarna henne om att jag är förkyld ;) Man vet ju aldrig om de inte vill ses om man är lite krasslig.
Men det var inga problem så jag hoppar av där och så hämtar hon mig, åker upp till henne och gör lunch :)
Man får ju passa på att ses, man vet aldrig om bebis får för sig att titta ut tidigare än beräknat.
Eller senare heller för den sakens skull. :) (Ja man kan ses även när bebis kommer, vet jag väl, var inte så jag menade. Ni fattar.)

Men nu får jag ta mig i kragen och komma mig in i duchen så jag får lagt mig nån gång.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0