Inget nytt under solen

Idag är jag lite piggare än igår, nu sitter jag iaf inte och är i dvala hela tiden.
Haft föreläsning och fattar inte nått. Hmm.. Känns ju lite si och så men men.
Det kommer nog om jag får vila huvudet lite.
Har iaf fått plockat lite här hemma.
Ska vika tvätt oxå och se om jag hittar nått att ha med mig till Gbg.
Men det kommer väl bli lika bra som vanligt ;)
Älskar ju kläder.. hmpf..

Fick sålt en bok idag så nu är jag 100 kr rikare ;)

Imorgon är det ingen skola så då ska jag sooova, när jag vaknat får jag väl plugga lite.
Har tänkt försöka komma mig bort till Ramona på en kopp te och få med mig maskeradkort hem.
Sen får jag ju packa oxå. Låter som jag ska vara borta i evigheter ;)
Men tycker det är så svårt att packa för vet ju aldrig vad man ska ha.

Nej nu börjar jag somna igen känner jag.
Så jag får sätta mig i soffan.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0