Freeeeeedag!!

Idag är det freeeeeeedag!!!

Och jag har inte sovit bra alls inatt... Så klart.
Så när klockan är åtta lär jag väl vara helt slut. Och då har väl kvällen bara börjat..
Drömt konstiga drömmar och vaknat och legat vaken.
Inte så där jätte roligt men men.
Idag ska jag träffa massa nytt folk, är dessa jag drömt om!
Så kanske inte ser fram emot det så där jätte mycket?
Alla vet ju hur jag gillar träffa nytt folk ;)
Men så länge dom inte är som dom var i min dröm ska det nog gå fint, för där var dom hemska.
Det var t om så jag slog en?? Då är det illa! *haha*

Halv tolv åker vi, han skulle vägen om Hunnebo först.
Ska se om jag kan få hoppa in på Glitter med för, håll i er nu, mitt nya örhänge gick sönder igår när jag tog av mig det! Inte var det pärlan som ramlade av som vanligt, utan själva piggen..
Så nu behöver jag ett par nya igen.
Kanske skulle varit till en riktig affär med riktiga örhängen men får bli någon annan gång.

Så ska jag packa det sista sakerna.

Och sen är det bara att åka..
Så kommer jag hem på söndag någon gång igen. :)
Men skulle ni sakna mig nått fruktansvärt så är ju mobilen med, så klart.

Men nu ska vi se om vi inte kan få lite kort här, bloggen segar inte idag!

Innan det är dax att åka


Flickorna


Jag som skulle sjunga "My heart will go on" men inte kom på hur den gick

Ja det finns fler kort men de finns på facebook.
Var lite svårt att välja ut här. *haha*
Men några fick ni iaf.

Nej nu ska jag väl fixa lite då så jag är klar när vi ska åka.

Ha en skön helg!
För jag har då tänkt ha en kanon helg!

Hugs and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0