Duktig jag är!

Jag är förkyld.. Stackars, stackars mig! ;)
Nej då, så farligt är det inte. Är mest lite hängig och har ont i halsen.
Hatar halsont. Lite snuva och hosta (inte för mycket hosta) går att leva med men halsont.. Usch, det är ett helvete! Vaknade massor i natt av att det gjorde ont. Men men det går ju över.

Idag hade jag besök av syster en stund innan hon skulle ha lektion på komvux :)
Vi satt mest men det är ju trevligt det med.
Sen fick jag gjort lite på labben, så kom Börje så vi gjorde lite mat.
Efter han åkte har jag suttit med labben så nu är den klar :D
Den ska vara inne senast söndag så det känns ju kanon att ha gjort den.
Hoppas bara jag har fattat rätt med så jag klarar den ;)
Men det märker vi. Så nu kan jag bara koncentrera mig på tentafrågorna till den muntliga tentan på måndag.
På tre dagar ska jag väl kunna trycka in svaren i huvudet.

Men tror jag börjar med det imorgon, några är ju redan klara.
Bättre att ta det imorgon och så bara ta det lungt resten av kvällen.
Det tycker jag låter kanon.

Nu ska jag göra nått så roligt som lägga in räkningar. Hurra..

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0