Dravel och lite mer dravel

Ja... Klockan tickar och går..
Men nu är det kanske klart.. Kanske kanske..
Och ja, det är i stort sett jag som gjort det, själv.
Hon jobbade sååå länge igår och så hårt och även idag på dan, och kom fram med inte ens en sida skriven, och det var inte ens särskilt bra skrivet..
Klockan två frågade hon om inte jag kunde börja med diskussionen och slutsatsen ?!
Då blev jag så arg så jag ställde mig och grina i köket framför en lite chockad Börje.
Sen fick jag skickat till henne och sagt att det var det jag trodde hon höll på med eftersom det var det som fanns kvar att göra..
Sen fick hon iaf skrivit lite på det, jag fick det skickat och sen ändrade jag och la till en del.
Sen skulle hon äta. Äta får man göra, absolut, men det tog strax över två timmar!
Och sen poängterade hon det att det blev visst lite "efterrätt" oxå. Ja men då vet jag.
Så under den tiden gjorde jag klart det mesta.
Nu har hon fått det igen och läser igenom det och så får vi se vad som händer..
Men jag hoppas dom läser fort (hon och pojkvännen) så det blir inlämnat nån gång.
För jag vill ju gärna sova innan klockan är mitt i natten..

Imorgon börjar nästa statistik kurs.. Och jag har inte hunnit läsa något i boken.
Där gick den bra planen ;)
Men kommer ju fler dagar så ska väl hinna läsa ikapp.
Korta dagar i skolan denna veckan, skönt.
Tänkte passa på att hälsa på Valle en dag, hon går ju hemma nu och är ledig inför bebis ska komma. :)

Men nu ska jag vänta och vänta och sen sova har jag tänkt.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0