Dravel ifrån biblioteket

Nu sitter jag i biblioteket i skolan. Lite trött i huvudet är jag.
Stannade kvar här efter föreläsningen för jag ska med och titta på en bil med mamma och Börje.
Och när han planerade så skulle dom varit här strax efter tre och då tyckte jag det var rätt onödigt att åka hem eftersom jag hade varit hemma tjugo över två. Meeen han har som vanligt en rätt dålig tidsuppfattning ;)
Så de åkte väl för en 20-30 minuter sen så om en stund är dom här.
Så under tiden har jag suttit i det tysta läsrummet här på biblioteket och läst tre kapitel och svarat på några av frågorna till den muntliga tentan. Så nu är jag iaf inte så efter i boken längre börjar på det kapitlet som vi ska läsa denna veckan. Men de där frågorna.. Usch! Jag förstår inte vad det är jag vill svara.. Jag förstår inte frågorna.
Så tänkte höra med ett par i klassen imorgon, de kanske kan diskutera frågorna med mig.
Henne jag pratar med i vanliga fall (hon jag gjorde arbetena med i förra kursen) hon är mer borta än jag, om nu det är möjligt, så henne är ingen idé att prata med. Slutar bara med att jag "ger" henne svaren.
Men efter att suttit där i tre timmar så gick det inte mer.
Så nu roar jag mig framför datorn, inte för det fanns mycket att roa sig med där.

Sen får vi se när jag är hemma, ska väl inte bli så sent, så ska jag börja på labb 1 som ska in på söndag.
Lika bra att få gjort den snabbt om möjligt så jag bara kan koncentrera mig på tenta frågorna.

De har lagt ut nästa kurs nu med, Juridisk översiktskurs. Och i infon stod det att det är 800 sidor som ska läsas! Och det bara i böcker och man bör läsa allt minst två gånger.. Oj oj.
Där blir det mycket hemma studier, för det är bara två ibland tre dagar som vi har föreläsningar och det är oftast korta dagar. Men det kan nog vara intressant så jag hoppas det är "lungt" ändå.

Nej, inget intressant har jag att skriva känner jag (inte för jag någonsin har det;)) så jag får väl surfa runt lite.

Ha det gott.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0