Kvällen har kommit denna torsdag

Ja då har denna dagen gått och det är inte mycket av det jag hade tänkt göra som jag har fått gjort.
Det jag har fått gjort är väl att träffa Ramona och packa. Ja ja, skiten här hemma går inte ifrån mig och plugga får jag väl göra nästa vecka då. Orkar inte bry mig just nu.
Men som sagt, väskan är packad! Ja det mesta iaf. :)
Så nu är jag redo att åka.. Fast imorgon när det är dax kanske han får dra mig ut i bilen? ;)
Nej då. Jag SKA åka, jag lovar!

Idag har jag även lyckats med att tappa telefonen i en vattenpöl. Men det verkar ha gått bra med den iaf...
Än så länge verkar det så och jag hoppas det fortsätter så!

Fick med mig "lite" kort från Ramona, en del av dem ligger på facebook, andra ligger på facebook fast på Ramonas sida och sen ligger det ju kort lite varstans på den sidan ;)

Men jag ska försöka ladda upp några här med..


Ramona och jag leker tuffaste fjortisarna på festen!



Ja det blir det kortet jag bjuder på idag, för min dator segar för fullt...
Suck.
Men fler kommer nog imorgon (om jag hinner för imorgon är det fredag!!).

Men ni får hålla till godo så länge.

God natt.

Hugs and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0