Lördag och trött

Hmm.. Sitter med hemtentan.. Och det är så segt..
Hur kunde jag tro det skulle vara lätt ;)
Jag tror så mycket.
Nu har jag suttit med samma sak i timmar, gör olika statistik uträkningar på text.
Ja för det kan man visst. Och det tar tid även om det enda man gör är kopiera och klistra in. ;)
Så nu börjar jag bli lite trött i huvudet. Men ska göra det sista oxå. Då tidigast ska jag lägga ner det.
Vill bara sitta i soffan och glo på tv ju. *haha*
Men jag hoppas ändå på att jag kommer igång så kommer en bit.. Kan ju vara bra.
Fast jag har ju kommit längre än om jag hade väntat till måndag.
Man får väl se det så.
Men har tänkt göra så mycket som möjligt i helgen för på måndag har jag sagt att jag ska hjälpa Robin städa lägenheten. För vill ju gärna bli klar så man får helgen fri innan nästa kurs, som sagt.

Nu kom syster! Vi ska till konsum.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0