Dagens dravel

Idag har det varit arbetet som gällt. Så vi jobbade till tjugo i fyra.
Jag ville allt sitta längre för jag hade ju hoppats vi skulle kommit längre men hon var "tvungen" att åka hem.
Det kanske hon var men det sa hon inte när jag frågade när vi började utan det kom när klockan var tre.
Så ja... Vet inte hur mycket jag tror på det där tvungen. Och sen hade hon visst bestämt att vi ska sitta på varsitt håll och skriva imorgon.. Mmm..
Jag ska iaf upp imorgon sju för att tvätta så ska försöka börja så tidigt så möjligt.
Så ska jag skriva så mycket jag kan och sen ska jag invänta att hon hör av sig med det hon skrivit.
Ja, känns lite, eller en del, som att det är jag som gjort det mesta i denna kursen och hon bara åker med på att jag gör det. Börjar bli lite trött på det nu om man säger så.

Jag kom hem vid halv sju, för min buss gick inte förrän halv fem.
Så då plockade jag lite här och startade diskmaskinen.
Sen satte jag mig i soffan en sväng tills Emma frågade om jag ville följa med ner över en sväng.
Så det gjorde jag och sen blev vi ståendes vid infarten här på gatan i en och en halvtimme pratandes.
Blev lite kallt till sist. *hahaha*

Nu har jag rensat tvätt, alltid kul. För fick satt upp mig på tvättid, imorgon klockan sju. Härligt.
Men det var den som var bäst. Har skola måndag till onsdag, tvätta på torsdag känns inte så bra för då hinner det inte torka innan vi åker vid fredag lunch så då fanns det bara en tid att ta. Inte mycket mer att göra åt.
Så nu blir det snart sängen känner jag.
Det är rensat och klart så bara att ställa fram tvätten och tvättmedlet så är det bara att gå ner när klockan ringer imorgon.

Nej, nu ska det sovas.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0