Söndag, lugna söndag

Det är rätt skönt att bara göra inget, men blir så rastlös på samma gång. *haha*
Man är aldrig nöjd :P
Har iaf fått hämtat sista boken och fyllt på mitt busskort så jag kommer mig iväg till skolan imorgon.
Fick lunch hos Solveig, sen kom Caroline och Albin, vi tänkte hälsa på Micke men han var inte hemma så vi tog en fika här hos mig istället.
Sedan någon gång kommer Robin. Så jag sitter ju inte bara ensam rätt upp och ner på en stol.

Fått lagt in räkningarna på böckerna med så dom är betalda imorgon.
Lika bra att få det gjort direkt.
Nu ska jag nog slänga sopor och lägga mig på soffan och kolla på vänner.
Tur man har boxarna ;)
Jag var lite trött på dem, avsnitten, ett tag men det har jag kommit över nu ;)

Japp så blir det.
Slänga sopor och soffan!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0