Kvällen

Ja då var det kväll igen..
Aldrig annat tror jag?
Träffade syster en snabb sväng tidigare idag.
Var inte så länge för hon skulle hem och hämta barnen oxå.
Sen har jag fått ett på föreläsningar och övningarna till imorgon har jag gått igenom.
Nu ska det bara läsas lite så har jag gjort min plugg dag :)
Men jag glömde ju däremot att gå till biblioteket så klart.
Minnet är inte som det borde alltid.

Vi har även fått bestämt restaurang i Göteborg som vi ska gå på lördagen innan min födelsedag.
Ett steg närmare.
Även om jag är som jag brukar, börjat tycka att jag lika gärna kan stanna hemma.
Det är som vanligt när det närmar sig.  :P

Och imorgon ska jag träffa Helen..
Vet att jag sagt det förut ;)
Så vi får väl se hur det blir denna gången..
Kanske, kanske inte.
Man vet aldrig..

Skulle egentligen varit till Ica med Johan idag, för var nått gosedjur han skulle ha där.
Men blir inte så.
Bara det framgår att det är Börje som säger nej och inte jag.

Ja då får jag väl läsa istället.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0