Ensam

Nu har han flyttat :(
Nu är jag ensam kvar här.

Nej det är jag inte, det vet jag. Men jag är ensam just nu.
Men han skulle kanske komma upp nästa vecka.

Fick pluggat en del förut. Sen kom dom vid halv sju kanske.
Så då blev det mat och så spelade vi tvspel.
Tjejerna mot killarna ;) Och vilka vann...
Jo tjejerna så klart! Mohahahaha.
Sen var tanken att vi skulle sett på film efter hemmafruarna.
Men då blev Robin såååå trött. Så det är det han sa vi ska göra nästa vecka.
Om han nu kommer.

Imorgon blir det plugg på förmiddagen, sen ska jag följa med till Ikea med den nya grannen.
Och sen hem och plugga igen. Han skulle bara in snabbt och ville inte åka ensam skulle jag tro.

Jag ska sätta mig nu en sväng med hemtentan. Vet ju vad jag ska ha ner, vet bara inte hur.

God natt.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej har nog missat lite här. Vad jag i alla fall förstår så har Robin flyttat till gbg, men vem är den nya grannen som du åker till Ikea med???

Klart man blir nyfiken??? ;)



Puss

2009-11-04 @ 14:39:23
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0