Dravel

Nu har dagen snart gått..
Snart är ledigheten slut.
Jag är fortfarande väldigt uttråkad men på samma gång vill jag ha en dag ledig till.
Som sagt, man är aldrig nöjd :P

Robin var här en sväng förut, vi drack te och spelade tv spel.
Gick inte så bra för mig idag. Hahaha.
Men jag slår honom nästa gång! ;)

Sen har jag bara kollat på vänner hela kvällen.
Är ju inget bra på tv alls. 
Men får ju försöka lägga mig tidigt så jag orkar upp imorgon.
För då är det dax igen att sitta på föreläsningar. 
Fast är bara två dagar i veckan så det ska nog gå bra ;)
Mycket läsa hemma får det bli. Men ska säkert gå bra.

Får väl snart packa väskan så den är redo imorgon när jag går som en zombi till bussen ;)

Men nu får det väl bli mer Vänner. 

Sov gott.

Hugs and kisses 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Robin? Längtar han hem redan?

2009-11-09 @ 17:31:35
Postat av: Jezz

Klart han längtar hem. Jag är ju här! ;)



Nej då, lite längtar han nog hem men han var här för han var hos sin pappa och hälsade på, på fika på fars dag. :)

2009-11-09 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0