De få grå får vila lite

Nu tar jag paus!!
Har visserligen haft en lite längre paus redan idag när jag sov efter maten i ett försöka att få iväg huvudvärken men nu behöver jag en till.
Huvudvärken försvann under tiden jag satt med det, inte när jag sov.. hmm..
Det ska vara klart och inlämnat på söndag kväll/natt. Jag hade som mål att vara färdig imorgon kväll.
Det tror jag nog inte kommer hända men tror iaf det kommer vara färdigt till lördag eftermiddag.  =)
Sätter det som nytt mål istället. Så får jag iaf en dag att släppa statistiken innan juridiken sätter igång.
Fick paket idag med två av böckerna, och jag kan säga att Sveriges lagar väger en del!
Ont i axeln kommer man ha! Och inte plats med fler böcker än den i väskan heller tror jag? ;)
Men kanske man inte behöver ha den på föreläsningarna utan bara när man sitter hemma. Hoppas kan man ju!

Det som är kvar av hemtentan nu kommer nog gå fint om jag bara förstår frågorna (som vanligt fattar jag dom inte :P). Meeen blir säkert kanon bra. Bara jag klarar det så.
Fast jag har en omlabb att göra :(
Jag klarade inte arbetet som lämnades in förra veckan. Det skulle alltså vara den lättaste labb vi gjort.. Och den klarade jag inte!! Vad var det då?? Dom andra har jag klarat och jag har klarat dom bra men den som skulle vara lätt, tydligen, den gick inte alls? Nått hände iaf där som inte borde hänt. *hahaha*
Så den ska jag göra oxå, ska nog göra den redan nästa vecka, eller på lördag om jag har tid över så det är klart och iväg. Har till den 22 november på mig att göra den men lika bra att få det gjort direkt.

Var på Ikea igår en sväng med grannen, (grannen är Andy (Andreas) Kristina.. Jag tror du kanske träffat på honom nån gång för mååååååååååååååååååååååånga år sen.. Kanske. Han finns på facebook om du vill veta mer;)) Och när vi var där så kom Robin dit oxå! :D Så han gick med oss där inne och åt med oss innan vi åkte hem igen. :)
Men så fel det kändes att inte åka med i hans bil. *hahaha*
Ja ja, sånt är livet.
Jag storshoppade! En mugg med fat köpte jag! 25 kr! Hahahaha. Köpte en sån när jag var där med Robin efter helgen i Göteborg så jag köpte en till, känns bättre med två. Mer disk!

Annars är det hemtenta som gäller för hela pengen just nu.
Men nu ska jag glo på tv.. Om jag kan släppa hemtentan..
Jag har allt med mig blocket och frågorna i knät ;)

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0