Ännu en vecka slut.

Nu var det söndag igen.
Idag har jag fått se på föreläsningar och läst.
Har även haft Robin här på en snabb sväng och sen åt jag middag med Börje och Johan.

Kvällen igår var kanon :)
God mat och dricka, trevligt sällskap, Singstar och skitsnack :)
Så det ska vara =)
Vi kom oss ut på Kanske och vi fick med oss Ramona, det ni! ;)
Där fick Therese och jag dansat loss en sväng. Kanon kul. =)
Vi gick hem tio över ett. Endast Sandra blev kvar och gjorde stället osäker ;)
Jag tyckte det var lika bra att gå hem tidigt eftersom jag hade föreläsningar att se på och sidor att läsa.

Men det var en mycket trevlig kväll =)

Nu ska jag se klart på tvn och sen blir det sängen.
Skola imorgon, fast en liten sovmorgon får jag.

Ni får sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0