Tisdag

Pluggeri pluggera.
Uträkningarna klarar jag, gäller ju bara att komma ihåg ALLA olika, och vilken som är till vad.. *haha*

Har även skickat mail igen till Janette på kontoret, idag fick jag svar iaf :)
Hon ska tydligen ha svarat sist gång med, men antingen ville inte hennes mail skicka iväg det eller så ville inte min ta emot det. I vilket fall så blir det inget i juni där heller, utan de ska börja med pärmarna i juli så efter det..
För i juli har jag ju inte redan fullt upp på de olika avdelningarna ;)

Kollade även på arbetsförmedlingens sida om det kanske fanns nått men inte det heller.

Och så har jag fått skickat till CSN med och frågat hur jag gör med ansökan.
Läste lite där så tror jag bara skickar in det och sen fixar jag poängen som fattas inom fyra veckor så får jag pengarna som vanligt.. Men bäst att fråga för säkerhetsskull :)

Hmm, kändes som jag gjort så mycket mer men det har jag nog inte gjort då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0