Söndag, igen

Jag är fortfarande helt slut? Och känner inte för folk idag?
Sjukt.
Hade Johan en stund förut, blev väckt tycker vi inte om, för fadern skulle träna.
Ja ha, tyckte till honom att det är lite irriterande när han hittar på sådana här saker för han behöver massa barnvakt då.
Men det var då bara på helgerna, för på veckorna ska han visst hinna träna innan han hämtar Johan på fritids. Så det får vi väl se då.
Men sen, ett par tre timmar senare så ringde han igen (väckte mig igen) och ville att jag skulle ha Johan, för han skulle städa?!
Nej då fick jag då sagt nej. Tyckte på att han kunde städa ändå? Eller så kunde Johan gå ut och leka med nån?
"Men han ville komma till dig". Kanske han ville men han satt här och ville här ifrån när han var här innan.
Så vet inte om han fått städat nått.
Tänkte se på en film som gick på tv förut, som jag inte sett innan. Men somnade som en gris. Tills han ringde och väckte mig då.
Men nu har jag fått plockat lite, diskat (japp för hand ;)), skickat ett par mail så kanske jag får veta om jag får jobba nått i juni eller om jag kan få hjälp och nu skriver jag ut papper till skolan.
Ska väl snart försökta fixa nått att äta.
Duscha lite, och sen glo på tv för det gör jag aldrig :P
Se om jag kan hålla mig vaken bara. *haha*

Igår var det kalas för Martin, blev en långdag i Hunnebo. Trodde jag inte, hade räknat med att vara hemma vid fyra. *haha* Men var först tårta och så, sen blev det middag hos mamma och sen på kvällen blev det spel hos Caroline och Christian. När vi åkte vid elva kändes det som om klockan var närmare ett. *haha*
Men hamnade hos Robin när vi kom hem ändå, där tittade vi på nån film med Mr Bean gubben, han var nån agent.
Men när den var slut gick jag då hem och då var klockan nog en halv ett.
Och som vanligt fastnar jag framför tvn här hemma innan jag somnar. Smart smart.

Imorgon är det skola igen, och på tisdag med. Imorgon är det till klockan tre och till tolv på tisdag.
Sen i veckan, ja då får jag väl plugga och sen finns det inga fler planer.

Tror jag har bestämt mig för de vita skorna.. Tur man inte har beslutsångest!
Har jag ju aldrig menar jag.

Nej nu får jag nog göra lite mat.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0