Blev visst mer dravel

Då börjar denna långa dag ta slut med.
Finns inte mycket att göra nu så blir väl snart att lägga sig i sängen och bläddra på tvn.
Nu ikväll är faktiskt första gången som jag känt mig hungrig och magen kurrat sen jag börjat, och är ändå slutet på fjärde dagen nu :)
Man får väl inte säga så egentligen, men så skönt det är att inte behöva tänka på vad man ska äta ;)
Utan man vet vad man ska göra och det går på sekunderna, kanon. :P

Mycket prat om allt blir det, Börje är ju expert nu ;) Och jag tycker bara allt känns stort och jätte jobbig.
Tar ju aldrig slut. Eller?
Har inte vägt mig sen jag började heller så vet inte om det ens hänt nått.
Känner att jag vill ha nått litet på att det ger nått iaf. Begär inget stort men bara nått så det inte är i onödan.
För då känns det som jag lika gärna kunde äta vanlig mat och följa med till Tumlaren.
Kanske väga mig imorgon... Börje tycker jag ska vänta till onsdag, då det gått en vecka.
Säger han som ställt sig på vågen varje dag i två veckor..
Men vill bara ha nått positivit så man känner att det är nytta att fortsätta ju.
Annars gör jag mina pommes och bea sås väldans snabbt.. För det är det jag vill ha. Det är inte choklad, som jag trodde. Inte lättmjölk, som jag även gissade på. Utan det är pommes och bea sås. *haha*
Ser det framför mig och vill ha.
Men det går, jag klarar mig på det där jag  har. Önskar bara att vattnet hade varit godare..
Sa till B innan jag började att jag trodde det var det som skulle bli jobbigast, att bara dricka vatten. Och så rätt jag hade.
Pulvret dricker jag utan problem och saknar inte att tugga eller vanlig mat så där så det är jobbigt. Men att bara dricka vatten, jag gillar inte vatten och jag drack sällan vatten förut. Men jag försöker men ungefär när det tränas, sorry, motioneras så smakar det så illa och efter blir det inte lika mycket drucket (??) som innan.

Ni får ursäkta detta tråkiga som endast skrivs om nu, jag känner själv hur tråkig jag är och tycker själv B är jobbig när han börjar. Men ändå gör jag samma själv.. Men jag kan inte hjälpa det, är det enda som kommer ut. *haha*

Dagarna känns just nu bara som en lång väntan, man väntar på att äta, efter man ätit väntar man på att äta igen. Känns som man inte kan göra nått där emellan för det hinner man inte utan man bara väntar. Sen väntar man på att åka till Tumlaren, där väntar man på att få åka hem. Och sen hem igen för att vänta på att äta de sista gångerna och sen att det blir kvällen och man får sova.
Spännande liv man lever :P
Men man kommer väl in i det... Eller?
Så man börjar göra andra saker än bara vänta på inget.

Nej, blir bara massa trist dravel. Var inte så jag tänkte det skulle bli. Men det var så det blev.

Nu ska jag väl slänga mig i sängen, började skriva på detta för en timme sen.. Blev fast i telen så har tagit lite tid.

Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0