Usch..

.. nu känner jag mig så hemsk.
Johan sitter i köket och är ledsen och jag har sagt att han inte får gå därifrån förrän han ätit upp..
Han kom kvart över åtta, och sen dess har jag frågat om han inte ska ha nått och äta. Han har svarat nej hela tiden, fick frågat Börje om han hade ätit frukost innan han kom hit, men det hade han inte.
Johan själv säger att han ätit en kaka.. ? Och en kaka, är väl inte så mättande.
Så jag gjorde makaroner och falukorv till honom, han tog till sig korven själv, makaronerna hällde jag upp. Och så lite morot till. Och det gick sa bra i början, de första skedarna men sen tog det tvärstopp. Så nu sitter han där, för jag tycker han ska äta upp eftersom han inte fått i sig nått annat idag. Elakt? Kanske.. Men så är det iaf just nu.
Och det är ju inte direkt mycket mat han fick på tallriken.
Försökte locka med att vi skulle spela Fia med knuff eller måla eller nått efter han åt upp. Och det ville han. Men han började inte äta för det. Han måste ju få i sig mat.
Men det är väl tur att jag inte har egna ungar för de hade inte haft det lätt :P

Och idag är det lördag! Blir tacos till eftermiddagen efter vi varit på Tumlaren och sen får vi se om det blir sällskapsspel och sånt, kanske t om utgång till Kanske och dansa.
Men det vet jag inte om jag har lust till.. så vi får väl se :P

Två timmar kvar till Börje kommer hem... Hoppas han inte sitter där tills dess iaf.
Detta är nog enda gången han faktiskt sitter still.. Är ju inte så ofta han gör det annars om vi säger så.

Ni får ha en trevlig lördag, kommer nog inte skriva mer idag.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0