Sköna maj, välkommen

Lördag idag, hela dagen. Fast känns ju inte riktigt så.. Blir lite skumt när det är extra lediga dagar.
Idag blir det lite kalas till Martin klockan två, hos mamma (?). Kanske är för det är större där då..
Iaf, och jag har inget paket!! Och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom.. *suck* Sen vet jag inte ens om jag har pengar att ge nått heller visserligen.. :(  Tråkigt det är att vara fattig. (Tänkte skriva fattig student men kom på att det är alldeles säkert trist att vara fattig även om man inte är student..)
 Men han kanske blir glad bara jag kommer.. En kram kan han få.. Hatar det, känns så jäkla dumt.

Gårdagen var en låååång dag, rätt onödig dag. Jag gjorde inte någonting. Satt på min soffa och tycka allt var tråkigt och varmt. Så, surprise, jag somnade. Men t om det var långdraget! Trodde jag hade sovit i evigheter men visade sig att det bara var en kvart. Men strax innan fyra blev jag räddad av telefonen, då ringde Robin och vi bestämde att vi skulle ta en öl/cider på hans balkong. Så fick tagit på mig något annat än pyjamasbyxor och tog en cider och traskade över.
Så där satt vi på hans balkong och tjötade lite. Men när det gått en timme tyckte vi att det började bli segt. *haha*
Så då blev det Konsum och godis inköp inför Så ska det låta (Nej vi är under 30 båda två, fast det verkar inte så alltid..) och sen slö tittade vi på tv fram till att det började och godiset åkte fram.
Vi såg även 2 och 1/2 män innan filmen på femman började som vi tittade på. Den siste samurajen med Tom Cruise var det som gick där. Och den var lååååång, den var inte slut förrän tjugo över tolv eller nått.
Så runt halv ett var jag hemma.

Tror jag lyckades bränna mig lite på armen igår, men bara på ena för satt med ryggen lite snett åt solen *haha*
Snyggt värre :P Fast vet inte om det syns nått men det känns iaf.

Men nu får jag väl hoppa i duschen och försöka hitta nått att ha på mig. Och sen vänta på att tiden ska gå. *haha*

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0