Så gick det med det

Så hade jag då äntligen tagit på mig kläder, suttit i handduk under mitt täcke sen jag duschade förut efter träningen :P
T om slängt på lite maskara. Gjorde mig redo helt enkelt för att gå ner till Kanske och träffa Valle.
Hon har ringt några gånger och sagt åt mig att komma, och hela tiden har jag varit rädd att de ska ta inträde men hon sa nej, de gör inte det nu iaf. Så när jag stod och borstade tänderna skickade jag ett sms och skrev att jag hoppas hon har rätt för annars kommer jag inte in för några pengar har jag inte. Vissa kanske tänker "Meeh det är ju bara 50 kr".
Men det är inte så bara, inte när man inga pengar har! Så då ringde hon upp direkt, och då hade de va klart börjat ta betalt! Så det var ju bara att starta datorn och sätta sig i soffan igen.
Är ju inte så där jätte spännande väder heller.. Mycket mörkt på himlen.. Och det regnade nått väldigt förut!
Så hade säkert kommit halvvägs och så hade himlen öppnat sig igen.. Hade inte förvånat mig ;)

Men så gick det med det.
Så bara glo tv lite till och sen får man väl lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0