*rubrik*

Tur att man inte grinar till tv program! Är nog lite lik mamma ;)
*haha* Men tårarna rann iaf :)
Precis som det ska vara till Grey's!
Fast nu är det snart sommaruppehåll tror jag... Så då får man försöka göra annat om kvällarna istället.

Tror jag är lite sjuk med, för jag har lust att partaja lite, gå ut eller nått.
Men det går nog snart över :P Brukar vara så iaf. *haha*

Åt tonfisk sallad förut, gott var det. Men var inte mycket man fick i sig :)
Så där har jag då mat imorgon med! Men kändes som jag hade svalt en boll efteråt.
Men det har gått ner nu iaf. Magen fick väl en chock när det inte bara var nått flytande. *haha*
Handlat fick jag aldrig gjort har suttit med pluggandet väldigt duktigt idag om jag får säga det själv. :)
Så handla får jag göra en annan dag.
Däremot har jag glömt höra med Carro om de är hemma imorgon eftermiddag/kväll så jag kan hämta bilen som jag ska låna på fredag. Men får göra det imorgon istället. Borde jag ju komma ihåg ;) ... Kanske..

Regnet kom förut oxå... Tror det var Karen som skickade det från Bergen och hit!
Tyko!

Nej, nu ska jag väl skölja ur lite kläder jag handtvättat så jag kan hänga upp dem.
Sen får jag nog läsa en stund innan det blir sängen!

Natti natt

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

gött att de e gjort nu. så du kan samla ny kraft å ork å lust till plugg... kram caroline synd att inte skorna passa, såå snygga

2009-05-29 @ 20:55:42
Postat av: Jezz

Men vilken tur att de hade dem i storleken under då! :)

2009-05-30 @ 11:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0