Och ännu lite mer..

Blir bara han och jag som tränar, hon kunde inte idag.
Och hon svarade på mitt mail och sa att hon förstod hur jag tänkte och tyckte det var ingen fara, för hon svettas som en gris och så hon med ;)
Men känns ändå skönt att det bara är vi två första gången som åker.
Ska bara komma ihåg att ta med vatten och bricanylen. Men vi ska bara motionera lite inte träna..
Men säkrast att ta med den ändå.
Varnade honom att jag kan komma att spy i hans knä när det är så nära efter vi "ätit" men jag skulle då inte spy eftersom vi bara motionerade.. Nej nej, bra bra, ledsen att jag sa nått. :P

Och som jag trodde har jag varken städat eller pluggat. Blev kvar framför datorn och nu är jag framför tvn..
Men nu är ju Hem till gården slut :P så kanske jag ska göra nån nytta nu istället.

Kan ni tänka att jag druckigt över 7 dl vatten än så länge? Jag som knappt dricker ett glas om dagen...
Men första dagen är man väl duktig.. Blir att se hur det blir imorgon ;)

Nej göra nått då kanske..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0