Natti natt

Tror det är dax för sängen nu, sitter och gäspar för fullt.
Men väntar på att Karen ska komma tillbaka på msn... Men väntar nog bara ett par minuter till sen ger jag upp och lägger mig istället.

Har inte så mycket att skriva, snurrar inte så mycket saker i mitt huvud. Bara när jag sover. *haha*

Kan skriva att det finns en reklam på tv som jag tycker är lite hemsk, hon ser så hemsk ut!
Hon bara står där och sjunger och så blir det mörk och blixtar eller nått, hemsk ser hon ut iaf.
Är ju så man blir rädd. Eller ja, nästan iaf.

Fick satt upp mig på tvättid med, inte illa. Så på onsdag morgon. Blir bra, startar jag en maskin och sen några hus bort för en liten vägning, då har det ju gått en vecka. Sen hem och tvätta lite mer.
Sara säger hon ska komma och hälsa på då.. Så vi får väl se på det ;) Vet ju hur det brukar bli. *haha*
Men kanske det funkar denna gången.

Nej nu får jag nog lägga mig, innan jag somnar på soffan ;)
Hon har varit borta i 40 minuter nu.. Hon skulle hjälpa till med nått, så det tog väl längre tid än vad hon trodde :)

Ni får sova så gott.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0