Nä hä nä

Hon kommer inte, hon skulle komma halv nio. Men vid åtta fick jag ett sms att hon först skulle till Sanna och äta frukost och sen komma. Sanna bor i samma hus som mig, fast i den andra trappuppgången så det är ju nära.
Men nu skrev hon att hon inte kommer för nu ska hon åka hem. Hon åker med sin mamma som pluggar, så förstår väl att det är skönt att passa på att åka på samma gång men då kanske hon kunde kommit tidigare.. Var en rätt lång frukost får jag ju säga :P Inte som en annans. ;)

Men är jag jätte förvånad? Nej inte direkt.

Therese ringde nyss så vecka 28-33 ska jag jobba, halvt uppe (miljö) och halvt nere (kansli).
Så inget har jag i juni... För det skulle visst vara nån praktikant där och så nån mer så de tyckte det var för mycket folk.
Ja så då återstår det att se hur man ska fixa detta..

Nu ska jag ner och hämta min tvätt så är det klart för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0