Min vän, Karen

Tur att inte jag är så beroende av att ha Karen på msn :P
Jag har så tråkig när hon inte är där!
Och då funderar jag över vad vi egentligen pratar om hela tiden...
Och egentligen.. är det ingenting? *haha*
Vi har inte löst några världsproblem, och knappt några små problem heller.. *haha*
Men tiden går så mycket fortare med henne där, man får sig alltid några härliga skratt
och man kan klaga, gråta och skämmas med henne.
Säga saker som man bara säger en gång för att sen "aldrig" erkänna dem igen ;)
Vilket man inte behöver göra heller för hon vet allt ändå, utan att man ens behöver säga det :P
Vi har våran lilla låtsas värld med jet-planet som den där George Clooney har lagt beslag på!
Men vi funderar allt på att ta betalt av honom för det, för då blir vi rika!

Ja helt enkelt, "behöver" jag henne på msn!
Men det är bara att hålla ut till, förhoppningsvis, imorgon kväll...
Om stackarna inte stupar i säng direkt efter jobbet va klart :)

Nej... Glo på tv och borsta tänderna kanske då...

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Løvar dig!!

2009-06-01 @ 00:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0