Kom på..

.. att jag har ju fått hem skorna med.. Beställde ett par vita och ett par svarta i samma modell för jag inte kunde bestämma mig. Tänkte jag kunde göra det när jag såg dom.. Joo visst :P
Fast lutar nog åt de vita.. Visade dem för Börje med, han tyckte de vita var snyggast.
Det ÄR vädligt fint med vita skor, så länge de är vita :P Frågan är ju hur länge de får lov att vara det. *haha*
Ett litet tag funderade jag på att behålla båda paren, men vad ska jag ha med två par skor till? Mixa och matcha?
Nej, tror inte det. Plus det blir billigare med bara ett par ;)

    

Vad tycker ni? (bilderna går att klicka på men man får vänta tills de är färdig laddade)
Kan ju vara kul att höra vad andra tycker.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tycker båda var fina, kanske att de vita var lite finare. Men det brukar ju inte så så läng tid innan de är mer gråa ;). Själv säger jag alltid till mig själv att inte köpa vita skor, men kommer alltid hem med det i alla fall... Jag är ju inte bra på att hålla dom vita. Men du kanske klarar det längre eftersom du inte bor på landet utan har asfalterade gator.

Du får köra på magkänslan.



Puss!!

2009-05-02 @ 17:30:27
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: carro a

båda va snygga. ta båda så har du ju...

2009-05-03 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0