Idag..

... damp det ner ett kuvert med posten, tittade lite misstänksamt på det för det var ett vanligt kuvert, ingen räkning.. Jag tog upp det från golvet tittade fortfarande väldigt frågande på det för jag kände inte igen stilen som namnet och adressen stod i heller. Medan jag öppnade det började det gå upp ett ljus, jag hade en misstanke på vad det kunde vara..

Och fick fram pappret i och ja visst var det så! Det var en inbjudan till Kristinas 25 års fest som hon ska ha tillsammans med sin kompis Hanna! Och när jag läste så fick jag mig ett litet leende för där stod det. Tema: 80-tal  Klädsel 80- tal.
Vet inte med hur många och hur länge jag pratat med om just en 80 tals fest. Kanon kul ju.
Hemska kläder visserligen :P Men musiken funkar fint! ;)

Kristina, nu är detta inte ett svar på inbjudan. Det kommer längre fram. Men det låter kanon kul. :D

Jag tackar så mycket för inbjudan och o.s.a:r innan sista dagen ;)



Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja det hade varit jätteroligt om ni kunde komma. Jag har inte skickat något till Martin för det står olika adtresser till honom, men du kan väll hälsa honom att han är lika välkommen ♥.

2009-05-14 @ 08:17:40
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Jezz

Det ska jag hälsa honom :)

2009-05-14 @ 18:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0