Helgen snart slut.

Sommarlovs helgen snart slut! Och jag vill nog säga att det varit en bra helg :)
Så skönt att bara tagit det lungt, inte tänkt på skolan nått större och inget annat heller.
Sovit, glott på tv, försökt vara i solen.. Gick väl en kvart innan jag gav upp och gick in igen :P
Bara haft det skönt :)
Var hos mamma idag och firade mors dag med :)
Blev lite fika ute i solen, eller ja skuggan för mig ;)
Efter jag kom hem åkte jag med Börje och hämtade Johan, handlade och gjorde middag till Solveig som även fyllde år idag. Gott gott :)
Och nu ser jag på tv.
Imorgon är det måndag och då ska väl oroandet börja igen ;) Och väntandet på tenta resultatet.
Och på tisdag ska jag till kontoret för introduktion i växeln.

Imorgon blir det träning med, varit dåligt med det nu! Men nu ska det dras igång igen :)

Men nu ska jag väl fortsätta kolla på Bones :)

Ha en trevlig kväll.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0