Fredagskväll

Det enda vettiga jag har gjort idag, var att träna lite på Tumlaren.
Och inte ens det gjorde vi så länge som vanligt för det krockade med vår mattid och hemska tanke om vi hade ätit en timme senare :P

Sen har jag försökt plugga, men inget har fastnat. *suck*
Så inte många knop har blivit gjorda här idag.
Och nu bläddrar jag på tv:n i hopp om att nått bra ska dyka upp men det ändrar sig inte så mycket på den stunden jag gått runt kanalerna ;)

Vill spela nått... Men liiiite trött på de där super nintendo spelen jag har..
CSI spelet lockar lite till datorn.. Men det är inget kul heller egentligen eftersom jag minns vad jag gjorde sist.
(sånt minns jag!!)

Nej nu ska jag väl fortsätta bläddra...

Ha en trevlig fredagskväll.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0