...

Han åt upp till slut, tog sin lilla tid men. Ja ja.

Är det någon som blir särskilt förvånad om jag säger att jag har INGEN som hels lust att träffa dom där idag?
Nej trodde väl inte det :P Jag vill inte, känner inte för det. Och så ska vi vara hos mig.. Det gillar jag ännu mindre.
Har kommit på att jag inte gillar att få hit folk egentligen, trivs inte med det. *Åh hej se på mitt misslyckande, jag bor i en etta". Inte nått man vill skryta med kanske. 
Och då folk jag inte känner.. Det gillar jag ännu mindre att få hit. 
Och nu ska vi inte handla innan vi tränar utan nu ska vi handla efter. Jo för jag vill ju gärna springa på affären svettig och äckligt.. Nej skulle inte tro det. Då får dom snällt lämna mig hemma och handla själva. För jag tänker INTE duscha på tumlaren.  
Jag, grinig?? Neeej inte det minsta känner jag. ;)

Jävla idéer att få hit folk och sånt.

Nu skrev jag till honom att jag inte tänker duscha på tumlaren eller gå i affären direkt efter träningen. Så nu ska väl han oxå bli grinig då :P
Nej se, det var inte alls som jag trodde. Dom åker till Hunnebo och duschar och så och vi hem till oss, sen kommer dom ut hit och då ska vi visst handla. Slapp jag iaf springa där och skrämma folk. Var ju skönt det.
Undra om jag ska ta med mig mobilen och lurarna till det idag, och lyssna på min egen musik.. För social känner jag inte för att vara alls..

Ja ja, det löser sig. Brukar bli bättre när jag väl står framför folken.

NU hörs vi nog inte mer idag ;)
Fast vem vet :P

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0