...

Nu måste jag få klaga lite.
Jag hämtade ju i skolan idag och har honom här och så. För han skulle jobba och det är en godkänd anledning tycker jag så jag ställer upp. Sen säger han att han hör av sig under dagen när han vet hur länge han jobbar och så.
Inte ett ljud har jag fått på hela dan och nu plötsligt skrev han på msn, "nu är jag hemma".
Karln har inte ens vett på att komma hit, där pojken faktiskt är. (ja ja allt detta visste vi innan men måste ändå få klaga)
Lite trött blir jag ju. Säg inte att du ska göra en sak då om du inte gör det, och sen kan man faktiskt komma dit där pojken är och säga att man är hemma.

Vi har inte gjort så mycket, hämtade honom, han plockade med sig några maskrosstjälkar som han delade på inne och la i vatten, för han hade hört att de krullade sig i skolan :) Han frågade självklart om jag ville lukta med ;) så det fick jag ju gjort. Och glad blev han när han fick skjutit maskrosen i ansiktet på mig. :P Sen när de var i vattnet och börjat krulla sig så tog vi en boll och gick ut och kastade boll. Stod nog där en 50 minuter, då kom en klasskamrat till honom och de skulle kasta istället så jag gick in.

Nu vet jag inte vad som händer, hade tagit fram korv han skulle få till mat. Men vet inte om han ska äta här längre?
Eller om vi ska iväg och träna? Man får ju inget veta..
Men, jag ställer mig nog och gör maten ändå. Så han får nått i magen, kan inte sitta här och vänta i evigheter (B försvann) och han får ju ha mat i magen.

"Hörs" vi inte igen, får ni ha en trevlig fredagskväll.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0