En tvätt dag

Tvätta, tvätta, tvätta.. Alltid lika kul. Eller ja, egentligen är det ju inget jobbigt man gör ju inget större.
Det som är lite jobbigt är att jag måste hålla tider och så, var lättare förut med tvättmaskinen i lägenheten då var det ju bara att göra som man själv ville, när man vill och man kunde gå och glömma bort den utan att det gjorde nått.
Är väl folk som blir lite sura om min tvätt ligger kvar när tiden är slut nu när man har så här ;)
Då är det tur man kan sätta alarm på telefon, så man inte glömmer. *haha*

Annars sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå.. Som vanligt :P
Sara kommer om en stund så fick iaf plockat lite här och bäddat sängen men inte orkar jag bry mig om att dammsuga och sånt. *haha* Stör hon sig får hon väl städa då ;)

Fick vägt mig idag med, sakta går det neråt iaf. Men inte går det fort. Fast man ska ju vara nöjd ändå, 0,5-1 kg var ju visst bra stod det så då får jag ju vara nöjd med mina med.
Men kan bli lite trött på den där karln, där står jag och det måste bara ha skrikit besviken från mig och då ställer han sig och tjatar om sin vikt och att han gått ner 10 kg. Ja.. kanske lite uppmuntran och "åh men det är ju jätte bra" och sånt jag ville höra då? Men nej, man ska mest tänka på sig själv.. Skrev ett sms till honom efteråt att jag trodde ju det skulle vara lite mer men att det är väl bara att fortsätta. "Ja det är bara att ligga i" fick jag till svar. Då undrar jag, gör inte jag det? Visst jag överreagerar säkert kanon mycket nu över ett löjligt sms :P men det störde mig. Som om jag bara sitter hemma utan att göra nått. Jag följer med till Tumlaren, jag svettas som en gris och blir trött. Men är det inte att ligga i tillräckligt då?
Men han menade säkert inget sånt, bara jag som tänker så.

Är så det just nu känns som den där middagen på lördag, den kvittar. Kan lika gärna ta en shake och se glad ut istället för att ha hit dem och göra mat. Japp det blir hemma hos mig, jag misstänket det men var aldrig nån som sa nått så till slut fick jag ju fråga när vi var och lämnade Malin här om dan. Så här blir det, för hos Malin finns det ju fler folk och de skulle väl göra egen mat och så, så kan förstå att det blir trångt och hos Börje släpper han inte in en massa folk, förrän han har städat.. Och han har börjat men det går ju inte undan direkt.
Så efter träningen på lördag är det tänkt, så då ska vi duscha på tumlaren.. Jag inte vill!
Men om jag "glömmer" handduk och så kan jag ju lika gärna duscha hemma ;) När det ändå är här vi ska vara.

Nej nu ska jag ta och gå ner med tredje omgången tvätt!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0