En seg fredag

Så seg denna dagen är. Jag försöker plugga men det vill sig inte riktigt.
Efter detta kommer jag HATA engelska mer än vad jag redan gör tror jag ;)
Kanske hata är ett för starkt ord... Ogilla då?
Men men, bara en vecka kvar.
Sen får vi väl se vad som händer till hösten...
Blir till att plugga hårt i sommar så man klarar tentorna och får sig lite csn pengar ;)
Men men allt löser sig.

Valle ringde förut, hon ska till Kanske idag och tyckte jag skulle komma dit jag med.
Men vet inte.. Får se till kvällen, kanske man piggnat på och har nån ork och lust i kroppen.
Hade ju kunnat vara kul... Meeeen den där orken... Det har flytt sin kos lååååååång bort.

Nej jag får väl försöka plugga lite mer..
Finansiell ekonomi... Så tråkigt.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0