En ny vecka

En dag närmare lördag... Och då ska jag äta en riktig middag.
Ska bli så gott :) Vi har tänkt göra en middag tillsammans på helgen för att ha något att se fram emot.
Eller ja, iaf jag och Malin, Börje ska ju äta mat ändå på lördag.
Något får man ju ha som belöning :)

Gick bra i skolan idag, höll mig vaken! Helt otroligt ;)
Men var lite tråkigt för Dalsi var inte där men imorgon ska hon komma iaf. :)
Alltid trevligare då när vi är två. Inte för de andra är otrevliga men det är bättre med Dalsi. ;)
Trist bara att det bara är maj ut, sen slutar hon iaf :( Men men sånt är det.

Hmm... Nu kom jag på att jag glömt kolla på tvättid!
Kanske dax att göra det då. Kan ju vara kul att ha nått rent. *haha*

Lyckades spreja ner kläderna jag skulle träna i förut med sån där shake + köket.
Då var jag lagom glad :P Men men gick ju att torka upp. *haha*

Nej jag får nog ta och kolla den där tvättiden medan jag minns det!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0