En lördag i maj

Nu ska jag väl inte säga för mycket egentligen...
Men hör och häpna, jag har inget ont i huvudet!!!
Hoppas det håller i sig bara, för nu räcker det väl tycker jag..

Sitter här och försöker få lust att städa... Men den städlusten den har nog flugit iväg med vindarna vi haft de senaste dagarna. För inte finns den här iaf.
Är egentligen inte så farligt som ska göras, en sväng med dammsugaren och så damma lite.
Så det hade ju varit klart rätt snart, om man bara satt igång :P
Måste komma ihåg att fixa tvättid oxå, kan behövas nu. Iaf om jag vill ha rena handdukar och så. *haha*
Och så ska jag försöka rota fram nått jag kan träna i.. Men tror jag har byxor, värre med t-shirt. Men Börje hade svart t-shirt sa han, så får låna en av honom.
Fast måste ju säga att det här med att åka till Tumlaren, varje dag, förstår jag mig inte riktigt på. Men man måste motionera så det är väl lika bra. Hade jag varit hemma för att ta en promenad så hade jag väl aldrig kommit ut :P
Brukar vara så. ;)

Annars vet jag inte vad som händer idag, inte mycket antar jag. Om jag får tummen ur att städa snart, kanske jag kan få andra tummen ur och plugga. Halv två slutar Malin och vi ska träna efter halv tre och bussen hem för henne gick inte förrän tjugo över två så då sa jag i ett lite svagt ögonblick att hon kan få komma hit. Därav den tvugna städningen. *haha*
Sen efter träningen, eller förlåt! Motionerar är det ju vi gör inte tränar. Så ska jag lämna Carolines bil som jag lånade hem igår. Åker ju ändå dit för att lämna M så då kan vi lika gärna lämna bilen med när vi ändå är två med bilar dit.

Sen har jag inget mer jag vet. Så blir nog lungt och skönt bara. Kanske lite rastlös som det hör till på en lördagkväll ;)

Nej... Lite musik då, det brukar göra städningen lättare.. Jag får testa på det!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0