Dravel

Dagen har bestått av tv-spelande.
Johan kom strax innan åtta, han fick snällt titta på barnkanalen en stund.
Sen när jag fick kommit mig upp från värmen i sängen spelade vi tv spel.
Vid tolv började vi göra maten till honom.
Han hjälpte till och var så duktig så :)
Blev falukorv och mos till honom denna gången med. *haha*
Men nu börjar det bli bra tomt i frysen.
Bara fiskgratängerna kvar ungefär.
Tänkte jag skulle handla på mig kött och korv och sånt
som man kan ha i frysen.
Men sen får vi ju mindre pengar denna månaden
och de pengarna jag lyckats spara går åt.
Och det som är kvar efter räkningarna
duger inte riktigt att storhandla för ;)
Men maten och det får gå så länge det går.
Inte mycket mer jag kan göra åt det.
Det är nu man skulle hittat nån idiot som betalar ett par tusen för
ett par använda trosor :P ;)
För lätt att jag hade skickat det för de pengarna *hahaha*

Hmm.. Från tv-spel till använda trosor?? Ja det gick det med ;)

Har även fått varit på Tumlaren idag, vi var där en timme iaf.
Svetten rann och huvudet dunkade så jag gjorde ju nått iaf. *haha*

Sen har jag spelat tv-spel och nu glor jag på tv ;)
En mycket givande dag :P

Igår träffade jag Robin en sväng på kvällen :)
Det var länge sen nu!
Vi satt och tjatade hos honom och sen tog vi en sväng med bilen.
Hamnade i Uddevalla där vi tog en kort sväng på deras strandpromenad
och runt på nån grusväg till nån badplats.
Det sista var lite mörk *haha* men vi hittade tillbaka igen iaf!
Trevligt var det iaf att ses :)

Nej nu är det snart dax för Cold Case!
Sen försöka komma i säng i tid!
Har blivit dåligt med det sista.

Men ni får sova så gott, när det är dax.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0