Dagens dravel

Den här dagen har gått fort, än så länge iaf.
Vid tio kom Sara :) så mellan tio och två har vi bara pratat på. *haha*
Så nu har jag nog inget mer att säga idag.. ? ;)
Blir tyst resten av dagen, inget blir sagt på träningen sen. *haha*
Blir senare träning idag.. Klockan fem tydligen.. Jag gillar det inte.
Då har ju folk slutat jobbet och sånt så är nog fler där då, så antagligen är det lite trångt. :/
Vid tre är en bra tid för då jobbar folk fortfarande. *haha*
Men han kunde inte förrän vid fem tydligen.

Blev barnvakt fredag, lördag och söndag med. Han ska (äntligen) få jobba igen. Har varit dåligt med det, det sista.
Men då åker man ju på att vara barnvakt med :P Men vi delar väl på det, Solveig och jag skulle jag tro.
Imorgon skulle det väl bli fram på kvällen, lördag till två och söndag.. minns jag inte.
För lyssnade inte så noga när han ringde, stod och hoppade så kissnödig jag var just då. *hahaha*
Men träffar honom ju sedan så får höra mer då. Och jag tror inte jag ska göra nått annat i helgen ändå, minns ju aldrig sånt.

Fick vikt det mesta av tvätten förut, allt var inte torrt så lite fick hänga kvar.
Och just de sakerna som blev kvar, var alla i olika färger! Så det ser ju nästan ut som att jag har olika färger på kläderna ;)



Har ni sett? Grönt, rött, gult, grått, blått, brunt och svart. Helt otroligt..
Sen att mesta dels av det jag lagt in är svart behöver vi ju inte låtsas om ;)
Så nu ska jag väl ta och sortera strumpor för det fick jag varken gjort igår eller förut.
Och just nu ligger det bara som en hög på min säng. *haha*

Men kanske jag skriver mer sedan, kanske inte.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0