Börjar bli kvällen...

Sandra var så snäll och gav mig en kommentar, så nu känns det bra igen ;)
Plus att hon vill med och träna så det ska jag allt ta upp henne på ;)

Gick fint med Johan här, inte för jag trodde något annat. Vi mös i soffan framför tv spelet. :)
Vid fem kom hans far hem och hämtade honom (och tydligen bara lämnat honom hos farmor).
Fick varit och lämnat Carolines bil med så det är gjort.

Så nu sitter jag mest här igen.

Och jag är så hungrig. En kvart kvar tills sista shaken för idag.
Men jag vill ha riktig mat. Men det blir det kanske på lördag.
Malin skulle inte med så blir bara Börje och jag isf (vilket det känns som jag redan skrivit).
Men blev så irriterad på honom förut, han blev putt på mig för jag sa att jag tyckte han kunde stanna efter vi ätit oxå då, inte bara tugga upp och springa och lämna mig där utan att jag ens är färdig som han brukar.
Så kan ju inte påstå att jag är så där jätte sugen på att göra det. Och klarar mig nog fin fint utan middag den dagen.
Är ju snart onsdag och då har det gått tre veckor och jag ska börja äta ett par mål igen.

Undra om jag skulle vara barnvakt imorgon.. Han sa det först, sen sa han att Johan är på fritids så vet inte om det betydde att jag skulle hämta honom där eller inte. Och jag har inte lust att prata med honom.
Men han lär väl säga till annars, för hemska tanke om han får komma hem och hämta honom själv.

Nej nu ska jag dricka lite vatten och vänta på att klockan blir halv så jag får äta ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0