Vägghylla

Jag vill ha en vägghylla i badrummet, på långväggen jag har där.
Kunna ha ljus på och så,
när jag badar är det skönare med levande ljus än den jobbiga lampan
som lyser en rätt i ansiktet när man försöker slappna av.
Men vet inte vad jag ska ha för hylla,
har ju nån hylla under sängen men de är ju trähyllor
och det känns inte som det ska ska vara det där,
det blir fuktigt och så.
Vet ni vad för nått jag ska ha? För jag vet inte alls.
Kristina, du kanske har koll?
Nått vill jag ha där iaf.

Kommentarer
Postat av: kristina

Om den inte ska komma i direkt kontakt med vatten så kan du helt klart ha en trähylla, det har jag i mitt badrum. Det bästa är om den är behandlad, är den det? Det tar så lång tid innan den blir dålig och fram till dess så har du man och villa;. Så kör på , klart du ska mysa med ljus.

Annars vet jag inte var du ska kika efter hyllor. På bauhaus kanske...

2009-03-16 @ 08:12:37
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0