Dravel

Snart är denna dagen över, den gick lite för fort..
Men hela natten finns ju ;)
Imorgon ska jag iaf ställa klockan! Så jag kommer upp tidigare och kan starta.
Har tvättid imorgon eftermiddag med, kan behövas. :)
Sen kanske jag ska sova hos mamma, eller ta bussen till Hunnebo på onsdagen, får låna hennes bil till tentan :D
Tack så mycket! Alltid skönare att ta bil in då, så man slipper åka tidigt och vänta ett par timmar och åka hem direkt när man är klar.
Fått fixat så jag får låna dammsugare på torsdag med.
Och om de får plats i bilen så får jag en dammsugare av Karen! :D
Det är vänner det! ;) Hoppas bara den får plats. *haha*
Fått räknat idag, vissa saker förstår jag enkelt, vissa andra var värre...
Men på alla sätt man kan få ihop poäng är bra ;)
Men har lite svårt för de olika teorierna/modellerna som är i makroekonomin. Alla dessa förkortningar och grejer..
Men allt som fastnar är ju bra. Poäng poäng.. Får skrapa ihop dem på alla sätt.
Jag hoppas man får svara på svenska bara... Men det märker jag väl.

Just nu har jag en Scrubs paus, sen får det läsas mera. Hurra... :P
Men så skönt det kommer vara på onsdag kväll när det är gjort.

Måste komma ihåg att hämta ut mina böcker oxå!
Men tycker det är dåligt för den nya kursen har inte kommit ut på vår sida på nätet än, vill ju veta om jag behöver alla böckerna eller om jag kan skicka tillbaka nån. *haha*

Nej ett avsnitt nu och sen mer läsande.

Natti natt.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0