Så var helgen snart slut

Det var väldans vad dagarna går fast man har så tråkigt. *haha*
Dagen idag har iaf varit långtråkig. Fast vaknade visst inte förrän ett när Robin ringde och väckte mig?!?
Blev lite paff så skrattade honom rätt i örat när jag svarade, han undrade om han störde. Hahahahaha.
Vaknade vid nio men tyckte det var för tidigt eftersom jag inte somnade förrän en halv fyra eller nått.
Och somnade visst om.. Rätt rejält!
Sen har jag mest suckat och pustat och bläddrat på tvn och kollad internet sidor 789 gånger.
Som tur var räddade Robin mig strax innan sju. Blev en promenad till Ica för att inhandla lite att tugga på ;)
Och sen hem till honom och kollade på tv. Såg på Robinson till nio (och där emellan kollade vi på Babben emellanåt med) och från nio kollade vi på en film på 6:an. Så dålig! Vi mest suckade och skällde över dem i filmen.
Sen var det hemgång när den var slut, så nu sitter jag här igen.

Igår träffade jag ju Karen :D Hon kom hit och då gick vi direkt ner över, träffade hennes mamma där, vi gick i några affärer. Efter Karen fått shoppat lite så handlade vi på Ica till räkorna och sen åkte vi med Börje hem.
Han följde inte med in då, för han spelade ju...
Men vi fick färgat mitt hår :D
Och tjötat lite och ätit räkor och så. Tjatade på Börje länge att de skulle komma.. Men spelet är ju viktigast i hans liv?
Och när vi satt på oss kläderna och skulle traska upp till hennes mamma, då skickade han och sa att de snart skulle komma. Så då var det bara att stanna. Och till sist kom dom. Johan, nått så söt och glad :) Och han fick spelat tv spel med Karen. "Jag hjälper henne förstår du för det är det jag gör". Sötnos.
Kollade en sväng på Pingu på youtube och så och sen fick vi skjuts upp till hennes mamma där vi var resten av kvällen och natten. Var hemma två.

Räkorna var kanon goda, så stort tack igen till Christian!
Mätta var vi, lääääääääänge. *haha*

Idag är hon och gör Strömstad osäkert ;)
Lite avis är man ju :P Meeen, överlever gör jag garanterat ändå :P

Vi ska troligen träffas på måndag igen, då blir det middag med Börje och Johan. Är det tänkt iaf.
Man vet ju aldrig, han kanske måste spela....

Ja, och så fick jag mig ett vrålåk!!

The vrålåk


Bara dammsugarpåsarna som fattas, men de är på väg.
Hittade en sida som sålde det, gick kanon lätt att få fram rätt påsar då. (hoppas jag iaf ;))

Nej nu ska jag väl slänga mig på soffan... wwiiee...
Neeeej, jag är inte uttråkad... Inte det minsta..

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

Vilket snyggt vrålåk!! =)

2009-03-23 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0