Tisdagen innan onsdagen

Sitter nu i skolan och väntar på att Börje och Johan ska komma och hämta mig och sen ska vi hämta upp mor som tog en liten tur till Näl imorse..
Föreläsningen var på svenska idag, så skönt! Jag fattade vad han sa! *haha*
Men han är allt bra seg, samma karl vi hade i mikroekonomin. Men men än så länge hängde jag ju med lite grann. ;)
Funderar på att sätta mig nån stans och läsa lite nu, för är väl en liten stund kvar tills de är här.
Och ingen finns det på msn att prata med och de andra sidorna har jag redan kollat på :P

Fick hämtat ut Ekonomistyrnings tentan med.. Och det får jag ju säga var på poängen! Han har varit snäll.. Godkänt var 20 poäng, jag hade.. 19,5... Oops. Men godkänt blev det iaf. Och tack snälla för det. Tänka jag blivit ledsen att missa på ett halvt poäng. Var två jag inte fick nått poäng på alls? Verkade skumt tyckte jag, inte ett streck eller nån kommentar alls på dom. Var på budget frågorna, budgeten fick jag ju hjärnsläpp på, fick inte ihop det. Men skrev ner allt ändå för tänkte att en del är ju rätt iaf, det vet jag och att då kanske man kunde få några poäng på det.. Men inte då, inte ens en kommentar om nått? Jo nu ljög jag, det var ett frågetecken efter en summa..
Men men som sagt, godkänt var det ju.. Bara resten kvar. Väntar på att tenta datumen ska komma ut så jag vet ifall marknadsföringen går ytterligare en gång efter april eller inte.. Gör den inte det, gör jag nog den istället för makroekonomin i april (de är på samma dag, samma tid).

Nu är Karen på väg hem, hon har lämnat Kungshamn bakom sig för denna gången.
Var kanon kul att få se henne in real life så att säga ;)
Hoppas bara att det inte tar så lång tid till nästa gång!

Fick svar från Janette på kontoret (tror jag skrev om det igår att jag skickade mail?) och hon hade inte satt igång med pärmarna än men hon har mig i tankarna, även om det skulle dyka upp nått annat jag kan göra så ska hon höra av sig till mig! Det är skönt att hon är lika gammal som mig, känns mer lättsamt att bara maila så där som jag gjorde då.
Det känns inte lika stelt.
Så nu hoppas jag bara på att det blir nått snart, skulle vilja ha extra pengar. Vill kunna spara till en Norge resa ;)
Min tur att komma och kolla på huset nu. Och så har jag sån lust att gå ut där?! *haha* Ja ja, så känns det nu ja ;P
Om man tar ett flyg från nån flygplats strax efter gränsen och till Bergen så blir det mycket billigare. MYCKET billigare. Men då ska man ju ha nån som kör en dit med ;) Men mamma sa att kanske man kunde åka med Martin när han och Mellie ska till hennes pappa som visst bor i Norge. Om jag ska åka flyg från Gbg så är det över 3000 kr !
Och inom Norge såg jag olika priser men runt 400 svenska kronor. Skillnad? O ja!
Men det gäller ju att man får sig nått jobb då som man kan få extra pengar.
Skulle vilja haft ett jag kan göra hemifrån, men saker man ser känns som lurendrejeri grejer och som "telefonhora" hade jag inte gjort mig alls. *hahaha*

Men allt löser sig väl.
Nej om jag ska ta och sätta mig och läsa lite då.

Men kanske jag skriver nått till kvällen.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0