Tisdag

Ja här sitter man, försöker få tummen ur och plugga lite men det går segt. Huvudet är lite segt känner jag.
Sov så fint på bussen hem idag så jag vaknade när de svängde in på vägen vid wedels *haha*
så fick snällt gå av på nästa hållplats. (var ju bara vid hälsans hus så det var inte mycket längre att gå haha)
Sen hem, ta sig ett par eeze ner under täcket, fullt påklädd, och frös som en galning och sen somnade jag då så gott.
Vaknade en stund senare och fick tvinga mig upp, hahahaha.
Fick skickat till Chrisitan och frågat när han slutade idag för ett paket till Carro hade kommit, han var på väg tillbaka till jobbet så då åkte vi och hämtade ut det med en gång så var det gjort iaf.
Och nu har jag skrivit ut papper till skolan och så. Fortfarande inget svar om omtentan... Men nu har jag skickat mail till läraren och frågat hur det går med rättningen.
Ska om en stund köra Johan till pingisen, fadern var visst sjuk. "Helt död". Det visade sig att han är förkyld ;P
Men men, så det får jag göra så han kommer sig dit.
När jag lämnat honom ska jag nog göra nått att äta... Ska grilla en kycklingfilé tänkte jag i Börjes el grill som jag råkat ha i några år nu :P Den trivs bra här ;)
Och så få tummen ur och läsa..
Idag börjar hemmafruarna oxå :)
Får se om jag kommer ihåg det sedan bara. *haha*

Frågade Emma om hon kunde tänka sig färga mitt hår.. Hon verkade ju inget jätte pigg på det men..
Ja ja vi får väl se hur det blir. Får inte bry mig om att folk ser mitt hår ;)
Hmm.. Eller kanske det kan bli modernt med sånt där huckle igen, som när jag gick på gymnasiet.. *ha ha ha ha*
Det döljer ju lite.. Synd att jag blir så varm av mössa då ;) Det hade ju funkat det med :P

Nej, nu ska jag kolla mig i spegeln och så och sen blir det att hämta bilen och hämta och Johan.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0