Söndagen har gått.

Då var söndagen gjord den med? Det går undan.
Och inget har jag gjort idag heller?! *haha*
Legat på soffan, och framför datorn. Sen tog jag ett varmt bad och så. Och sen efter det kom Johan, som var så rastlös där hemma. Så vi har spelat tv spel, gjort chockladbollar och spelat fia med knuff.
Var och lämnade honom för en stund sedan. Han är något förkyld och hostig om man säger så.
Håller med dig Carro, det är inte konstigt men inte bara barnvakten som har kass koll på kläderna, har ju tyvärr varit samma här med. När han kommit hit i uppknäppt jacka och tshirt och keps :(

Karen och jag har försökt pratat på msn och så men vi har lyckats gå om varann, nästan hela tiden. *haha*
Nu är det Cold case :)
Alltid bra att titta på.
Imorgon blir det middag med Karen, Börje och Johan. Hon ska smaka på gratängen ;)
Men tänkte vi får steka några bitar som enbart är stekta, ifall det är så illa som hon tror det är. ;)

På tisdag är det skola igen och ytterliga två dar, men har ingen koll på vilka just nu. :P

Nej jag får ta och kolla på detta och se om vi lyckas vara inne på samma gång ;)

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0