Söndag

Har fortfarande inte mycket att säga.
Varit en lugn helg. mest glott på tv.
Kollade på Forrest Gump idag, somnade nån stans i mitten men vaknade sen och såg resten. *haha*
Tur man sett den förut ;)
Sen gick jag och pantade lite och handlade lite, sen kom Johan och var här. Vi spelade fia med knuff, en bra julklapp det där!, och gjorde chokladbollar. Han vågade smutsa ner sig rätt bra denna gången iaf ;)

Imorgon är det in till skolan och hämta ut tentorna... Får vi se om jag klarade målet på mikroekonomin, fem rätt var det jag sa där ;) Och se vad de tyckte om marknadsföringen, ifall jag var på rätt spår och sen om det var precis på poängen som jag klarade ekonomistyrningen. *haha*

Men nu ska jag nog borsta håret så det hinner torka lite och sen är det tvn som gäller.
Är ju Cold case och så idag.

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0