Sista måndagen i mars!

Jag fick lytt Karen förut och kom mig upp ur sängen, så nu står diskmaskinen på och jag har skrivit ut en massa skolgrejer.
Fixade i ordning en pärm till de pappren. Päääääärmaaaaaar, my love! ;)
Nu funderar jag på att göra nått att äta kanske.
Är nog dax nu. Näsan fick nått tok för sig idag för som den rinner! Men men, så är det.
Bara man är frisk till nästa vecka så ;)
När man nu ska komma sig ut.. Förhoppningsvis. *haha*
Jag VILL! Och förhoppningsvis vill jag då med. Hahahahaha.
Brukar ju vara lite si och så med det. :P

Om jag skulle ta och göra nått och äta då och få tummen ur och lägga ut mina böcker för försäljning?
Nån kanske blir såld, är väl fel tillfälle nu när det snart är slut på terminen, "snart".
Sitter nu och lyssnar på 60 tals musik, kanon!
Tycker ju jag iaf :P
Men vissa andra gör det ju inte.. ;)

Kanske borde läsa oxå. Finns väl egentligen att göra men är ju bara att få tummen ur och börja :P
Imorgon får jag troligen åka bil både till och från skolan! Häääärligt.
Börje har ju börjat körskola där och han ska visst vara in varje dag mellan 9-16, så in passar fint för mig ;)
Får jag sova lite längre med! Slipper klockan ringa klockan fem! Underbart.
Gäller ju bara att han åker in oxå...
Men som jag sa till Karen, sumpar han detta ska jag sparka på honom och sen vända ryggen och lämna honom där.
*hård i orden, inte lika tuff på riktigt* ;P

Nej, nått i magen då!

Kanske skrivs mer sen.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0