Se där ja

Idag har jag råkat ut för någon som jag antar hade väldigt tråkigt och det bara råkade bli jag som fick det eller så är det någon som är väldigt missnöjd med sitt eget liv och har mig som största idolen men vågar inte erkänna det för sig själv, eller nån som bara är 12 år (vilket kan innebära vilken ålder som helst i detta sammanhang) och är allmänt idiot.
Jag tar inte åt mig direkt för jag har sett mig själv i spegeln och jag vill inte säga att mitt ansikte ser ut så iaf som personen skrev ;) Och jag vet att det finns massvis med människor som gillar mig (hur skulle man inte kunna det lixom;))
MEN trots allt jag vet och inser så stinger det lite. Hur kan det vara så?
Men men, personen i fråga hade säkert kanon kul den minuten det tog att skriva.
Och jag har inte än tvingat nån att titta på mig när jag är ute och visar mig bland folk. *haha*
Så det är ju bara att titta bort om man inte gillar det man ser. Helst ska man ju inte stirra heller (för att jag är så snygg) för det hade jag inte gillat. *haha* Då hade man nog funderat på om man hade mat mellan tänderna eller nått. *hahaha*

Ja ja, nog om det. Inget att hänga upp sig på.

Kommentarer
Postat av: carro a

va fan e d för nån typ?? banka in skallen på nörden

2009-03-06 @ 08:30:15
Postat av: Kristina

Blev bara så full i skratt när jag läste Carros kommentar...

Vad är det för någon idiot??!!! Ja kanske skulle jag och Carro komma och hjälpa till och "banka in skallen på nörden"??!!



Du är VACKER!!



Pussen

2009-03-06 @ 08:42:22
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Karen

Säg bara till så tar jag jeten ner till Graverna, söker upp skitunge å ger honom/henne en omgång!

2009-03-06 @ 13:20:34
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0