Nu är det mars!

En ny månad har börjat... Kan vi hoppas på att vi närmar oss våren nu...? Vågar vi hoppas på det ens? *haha*

Igår hade jag Johan en sväng, var inte långa stunden för Börje slutade tolv. Men vi fick iaf spelat fia med knuff och köpt present till kalaset och sen åt vi mat med Börje och Roger.
Vid halv tre kom Chrisitan och hämtade mig och så åkte Carro och jag till Uddevalla för hon skulle handla mat och så :)
Blev en lång visit.. *haha* Men så är det ibland. Lite bra att ha saker fick jag köpt jag med.

Nu ska jag snart ta och packa en liten väska, och äta lite frukost och sen hämta upp Johan och åkta till Hunnebo för att hämta upp Caroline och Theo. Så ska vi åka till Uddevalla badhus och bada lite och sen till Torp för att se om vi hittar Pingu. Blir nog en bra dag det.

Nej jag får sätta fart nu, ska åka snart ju!

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0