Mitt liv, mina dammråttor

*Inte alls lite ironi p.g.a andra bloggar*

Idag pluggar jag, fast nu tar jag en rast.
Snart på't igen.
Igår kväll såg jag faktiskt på melodifestivalen, kan ni tänka er!
Var hos Robin och tittade på det, när det var slut så tog vi en tur med bilen.
Sjöng för full hals och pratade om allt och inget. Som vanligt när vi åker ut så. *haha*
Sen satt vi en stund hemma hos honom efteråt med tills vi tyckte det var natten en kvart över ett.
Valle försökte få mig ut men hade ingen lust eller pengar till sånt.
Och vi hade t om sagt innan på dan att vi inte skulle ut men hon ändrade sig i vanlig ordning på kvällen ;)
När jag kom hem kunde jag inte somna ändå så låg och tittade på tv till klockan var kvart över fyra eller nått! :O
Lite väl sent, men men. Så sen jag vaknade (det säger vi inte när det var) så har jag suttit med mitt plugg.
Går trögt men frammåt.
Går ju så fort och tjoff säger det så är det onsdag och dax!
Vet fortfarande inte hur jag ska göra med buss/bil grejen. Men nån dag till kan jag ju fundera.
Så på torsdag blir det städ, så inte Karen får sig en allvarlig dammallergi chock när hon kommer ;)
Så då åker mina dammråttor ut.. :( *snyft*
Eller.. Rätt bra kanske. :P
Ska bara ta och låna någon av pojkarnas dammsugare för annars får hon vada i dem ändå när hon kommer :P
Min har ju lagt av helt, den låter men inget mer än så.

Det är vår ute! Hoppas nu det får fortsätta så men är väl snö imorgon igen.



:P

Men vädrar gör jag iaf, gott att få lite ordentlig luft in här medan man försöker använda hjärncellerna. *haha*

Så om jag ska fortsätta med det kanske....
Nu har jag ju haft en liten paus.

Ja det får bli så. Bara att fortsätta.
Ska försöka sitta länge och sent. Men vi får väl se hur det slutar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0